• 021 860 70 872  |  021 860 70 895  |  021 88 32 45 11  |  0919 7314249
  • 09:00 - 18:00
  • 0919 731 42 49 | 0912 216 216 0
کانال تلگرام کانال فروش
28
آبان
1404
هدایای شب یلدا؛ پلی میان برندینگ و سنت ایرانی

هدایای شب یلدا؛ پلی میان برندینگ و سنت ایرانی

یلدا همیشه با یک تصویر در ذهن من زنده می‌شود: خانه‌ی کوچک مادربزرگم. کرسی وسط اتاق، بوی پوست پرتقالی که روی بخاری خشک می‌شد، و ظرف بزرگ اناری که او با حوصله دانه‌دانه می‌کرد. به یاد دارم که آن شب‌ها هیچ‌کس نمی‌پرسید گوشی‌ات کجاست، یا آخرین نوتیفیکیشنت چی بوده.

همه فقط یک چیز می‌خواستند: کنار هم بودن. سال‌ها بعد، وقتی وارد فضای کسب‌وکار شدم، فهمیدم برندها هم چیزی شبیه همین را می‌خواهند: کنار مشتری بودن، کنار کارمند بودن، کنار شریک تجاری بودن. و چه زمانی بهتر از شب یلدا… که خودش از هزار سال پیش، نماد اتصال، ماندگاری و روشنایی بوده است؟ هدیه‌ی شب یلدا برای یک برند یعنی گفتن این جمله، بدون اینکه گفته شود: «ما در کنار تو هستیم حتی در طولانی ترین شب سال » به همین دلیل است که هدایای یلدایی تبدیل می‌شوند به پلی میان سنت ایرانی و برند؛ هم حس نوستالژی را زنده می‌کنند، هم پیام برند را در قلب مخاطب حک می‌کنند.

نظرات کاربران
تاکنون هیچ نظری در مورد این مقاله ثبت نشده است
نظر شما

هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | هدایا | هدایای سازمانی | هدایای نمایشگاهی | هدایای شرکتی | هدایای مدیریتی | فلش مموری | ست مدیریتی | پک مدیریتی | ساک دستی | فلاسک و تراول ماگ | لیوان تبلیغاتی | لیوان سرامیکی | آفتابگیر خودرو