• 860 70 872  |  860 70 895  |  88 32 45 11  |  88 32 25 94
  • 09:00 - 18:00
  • 0919 731 42 49 | 0935 42 40 850
کانال تلگرام کانال فروش
جستجوی پیشرفته
بازه قیمت:
نوع محصول:
نوع مخاطب:
کد کالا:
نام کالا:
دسته بندی مقالات:
31
شهريور
1399

هدایای تبلیغاتی خودرو و اتومبیل

بهترین هدایای تبلیغاتی برای خودرو و اتومبیل کدامند؟ اتومبیل و خودروهای شخصی پراستفاده ترین وسیله در جهان هستند و امروزه زندگی بدون اتومبیل غیرقابل تصور به نظر می رسد در بسیاری از موارد اتومبیل و خودرو شخصی خانه دوم افراد محسوب می گردد و لذا وسایل و ابزارهای بسیاری نیز برای استفاده در اتومبیل و خصوصا در سفر و مسافرت جهت سهولت سرنشینان اتومبیل و خودرو ، تولید و به فروش میرسند پس چه جایی بهتر از این میتوان برای حیطه تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی برای خودرو واتومبیل پیدا کرد؟ هر وسیله ایی که در این...ادامه مطلب...
29
خرداد
1399

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت ششم

ایجاد وجه تمایز کالا با تبلیغات و تکنیکهای تبلیغاتی امکان پذیر هست؟ وجه تمایز یک کالا زمانی ارزشمند است که این تمایز برای خریداران دارای اهمیت باشد و از فایده زیادی برخوردار بوده و در مقایسه با رقبا دارای برجستگی باشد ، لذا وجه تمایز بایستی برتر بوده و ضمن ایجاد ارتباط با مشتریان آنها را جلب نماید و به آسانی توسط رقبا تقلید نگردد و در عین حال خریدارن توان پرداخت بهای کالا را نیز داشته باشند به نوعی که این وجه تمایز برای شرکت سودآور باشد....ادامه مطلب...
17
ارديبهشت
1399

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت پنجم

بررسی مدل خرید، و سهولت فروش در یک مدل رفتار خرید سازمانی ما با سه متغیر اساسی سر و کار داریم که عبارتند از محیط بازار، سازمان خریدار و واکنشهای مصرف کننده که محیط بازار شامل محرکهای بازاریابی (شامل تاکتیک ها و تکنیکهای بازاریابی برای مثال روابط عمومی، تبلیغات محیطی و یا استفاده از هدایای تبلیغاتی در پیشبرد فروش)، اقتصادی، تکنولوژیکی، سیاسی و فرهنگی می باشد....ادامه مطلب...
03
ارديبهشت
1399

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت چهارم

شناسایی گروه های مرجع در بازار هدف گروههای مرجع بطور مستقیم و غیر مستقیم در تغییر رفتار خرید افراد موثرند، گروههای ایده آل گروههایی هستند که افراد نسبت به آنها تعلق خاطر دارند و لذا بازاریابان می کوشند که گروههای مرجع و ایده آل را در بازار هدف بشناسند زیرادر یک گروه مرجع رهبران فکری به دلیل دارا بودن مهارت ،دانش و شخصیت خود قادر به اعمال نفوذ بر دیگران هستند و لذا در اتتخاب نوع کالا و مارک آن بر الگوی رفتار خریداران موثرند....ادامه مطلب...
07
فروردين
1399

چرا آفتابگیر تبلیغاتی خودرو ؟

چرا آفتابگیر ماشین، آفتابگیر خودرو، آفتابگیر اتومبیل؟ دلایل توصیه برای استفاده از آفتابگیر اتومبیل و خودرو چیست؟ چرا میتوان از آفتابگیر ماشین و خودرو به عنوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی برای کمپین و تبلیغات شرکت استفاده کرد؟ دلیل اصلی استقبال تبلیغ کننده و همچنین مخاطب و کاربر تبلیغ گیرنده از آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفید چیست؟ و چرا این هدیه تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری نسبت به هزینه را دارد؟ دو دلیل اصلی و مهم برای استفاده کاربر...ادامه مطلب...
12
اسفند
1398

پوشه و فولدر تبلیغاتی

شما همیشه باید یک هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که می تواند چندین بار در روز استفاده شود و بالطبع چندین بار در روز برند و لوگوی شرکت شما را یادآوری کند مانند پوشه و فولدر تبلیغاتی. یکی از هوشمندانه ترین گزینه های انتخاب هدایا ،پوشه و فولدر تبلیغاتی است. فولدر یا پوشه های تبلیغاتی بیشترین کارایی را در کنفرانسها، سمینارها و نمایشگاهها دارند و هدیه دادن پوشه و فولدر تبلیغاتی به عنوان پیشنهاد هدایای تبلیغاتی شاید نخستین انتخاب است....ادامه مطلب...
07
اسفند
1398

چگونه هدیه تبلیغاتی اثربخش داشته باشیم ؟

کدام دلایل باعث اهمیت هدیه تبلیغاتی می شوند؟ مهمترین عواملی که در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مفید و کارآمد باید در نظر بگیریم کدامند؟ آیا ایده ای برای انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص و جدید داریم؟ هدیه تبلیغاتی سبز چیست ؟ آیا میتوان هدایای تبلیغاتی را بومی سازی کرد؟ رقابت در بازار و دنیای امروز بسیار دشوار است و کسب درآمد و اداره صحیح آن، کار ساده ای نیست....ادامه مطلب...
28
بهمن
1398

پاوربانک تبلیغاتی

چرا پاور بانک ها در این عصر به یک ضرورت اساسی تبدیل شده اند؟ اسباب بازی دستی که احتمالاً نمی توان بدون آن زندگی کرد و یک هدیه تبلیغاتی الکترونیکی ایده آل برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند. پس میتوان از پاوربانک تبلیغاتی استفاده کرد که قابلیت چاپ و یا حک برند و لوگو و اطلاعات شرکت بر روی بدنه خودشان را داشته باشند این پاوربانک تبلیغاتی باعث تکرار و دیده شدن هویت شرکت می شوند و به عنوان سمبل تشکر شرکت از مخاطبین آن ، همواره در ذهن و ناخودآگاه مشتریان تکرار و ثبت می شوند....ادامه مطلب...
22
بهمن
1398

هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری

هدایای تبلیغاتی لوکس، لاکچری و گرانقیمت یا هدایای ارزان ؟ به نظر شما در شرایطی که بازار فروش و شرایط اقتصادی خوب نیست آیا باید از هدایای تبلیغاتی لوکس یا هدایای گرانقیمت و لاکچری بیشتر استفاده کرد یا برعکس ، باید استفاده از هدایای لوکس و گرانبها را حذف و به سراغ هدیه های ارزان قیمت برویم؟ شکی نیست که رکود اقتصادی در کشور به شدت مشاغل را تحت تأثیر قرار داده است....ادامه مطلب...
15
بهمن
1398

هدایای تبلیغاتی ابزار رونق در تجارت

Last updated on February 4rd, 2020 چرا هدایای تبلیغاتی ؟ بازاریابی جزئی از هر تجارت است و این امر مستلزم ارتقاء خدمات موجود و جدید به مشتری و مشتریان بالقوه است که به شما کمک می کند تا تجارت خود را توسعه داده و به مرزهای جدید برسید.استفاده از هدایا و خصوصاً هدایای تبلیغاتی خاص و جدید انتخاب خوبی برای افزایش فروش و تبلیغات در کسب و کارشماست....ادامه مطلب...

هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | هدایا | انواع هدایای تبلیغاتی | هدایای نمایشگاهی | وارد کننده هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | فلش مموری | پاور بانک | خودکار تبلیغاتی | ساک دستی | ساعت تبلیغاتی | لیوان تبلیغاتی | لیوان سرامیکی | آفتابگیر خودرو