تولید تیشرت تبلیغاتی و لباسهای تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است که مورد استفاده قرار میگیرد
ولی باید همواره این مطلب را مد نظر قرار داد که همراه با تیشرت و لباس کار تبلیغاتی چه تاثیر و پیامی را به مخاطبین خود منتقل می کنیم و حتماً می بایست برنامه تبلیغاتی مشخصی را دنبال نماییم. در واقع عدم داشتن هدف و برنامه صحیح در تبلیغات فقط باعث شکست و نتیجه ندادن هزینه های تبلیغات توسط این هدیه تبلیغاتی فراگیر خواهد بود.
برخی از رایج ترین اشتباهاتی که شرکتها در استفاده از تی شرت انجام میدهند بدین شرح اند:
- حتماً باید لباس و یا تی شرت تبلیغاتی برای مردان و زنان بطور جداگانه در نظر گرفته شود و برای جنسیت افراد ارزش و دقت نظر وجود داشته باشد و مخاطبین این عمل شما را به گونه ای احترام به شخصیت و جنسیت خویش در نظر میگیرند.
- مشکل بعدی آنست که در تولید تی شرت و لباس تبلیغاتی باید برش و حتی رنگ متفاوتی را برای مردان و زنان در نظر گرفت و تفاوت های فرم بدنی و نیز اشتیاق و علاقه هر جنس به رنگها را در نظر داشت. رنگ لباسی که برای خانم ها در نظر میگیرید باید شادتر و جذابتر باشد و شاید ظرافتهای متفاوتی را هم در دوخت و طرح باید رعایت کرد.
- نکته بعدی مطلب یا آرمی ست که روی تی شرت یا لباس تبلیغاتی چاپ می کنید . بسیار مهم است که تبلیغ و چاپ شما به گونه ای ظریف و نامحسوس باید باشد تا در نگاه اول جلب توجه زیادی نداشته باشد در غیر اینصورت افراد از پوشیدن آن خودداری خواهند کرد حتی توصیه میشود که تبلیغ در نقطه ای که از نمای روبرو دیده میشود نباشد مثلا روی آستین یا لبهای پایینی لباس از کنار قرار بگیرد.
- یکی از بهترین روشها برای جلوگیری از اتلاف هزینه هایمان در تبلیغات بر روی تی شرت تبلیغاتی و یا لباس های تبلیغاتی الگو برداری از کارهای مشابه از شرکتهای معروف و دارای اعتبار است البته این بدین معنی نیست که شرکت های معروف همیشه کار صحیح را انجام میدهند ولی می تواند ایده ها و یا نوآوریهای بهتری را در ذهن شما باعث گردد و یا شاید روشهای بهتری را برای نمایش آرم و لوگوی خود بر روی تی شرت های تبلیغاتی بیابید.
شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت
ترجمه و تالیف : مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی
هرگونه برداشت و کپی برداری از مطالب سایت بدون درج لینک و ماخذ ممنوع می باشد.