هدایای تبلیغاتی ادگیفت: دومین قسمت از تبلیغات برتر و جذاب و بهترین ایده های خلاقانه در طراحی تبلیغات برندهای برتر و معروف را تقدیم حضورتان می نماییم.
1- سس کچاپ HEINZ
Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش
Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش
توضیح : جابجایی غذای اصلی با سس.
________________________________________________________________________
2- باغ وحش بوینوس آیرس
Concept (مفهوم) : بسیار قدیمی و با قدمت
Slogan (شعار تبلیغاتی) : 115 years
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی
توضیح : چین و چروک پوست همیشه ما را به یاد افراد مسن و پیران با تجربه امان می اندازند.
________________________________________________________________________
3- تبلیغات اجتماعی
Concept (مفهوم) : سیگار کشنده است
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک
توضیح : یکی از زیباترین و ماندگارترین پوسترهای اجتماعی که تاکنون در مورد مضرات سیگار اجرا شده است. پیوند مفهوم سیگار با اسلحه کشنده
________________________________________________________________________
4- شرکت دارویی بایر BAYER
Concept (مفهوم) : قرصهای مکمل غذایی به مفیدی غذاهای طبیعی
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی
________________________________________________________________________
5- طراحان BISLEY
Concept (مفهوم) : توانایی و خلاقیت برای ایجاد بهترین مفاهیم از ساده ترین قطعات
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Perfectly Organised
Technique (روش و تکنیک) : متفاوت بودن
توضیح : با استفاده از قطعات و فرمهای ساده سمت راست ، مفاهیم با ارزش و کاربردی سمت چپ را ایجاد کرده اند.
________________________________________________________________________
6- هواپیمایی BRITISH AIRWAYS
Concept (مفهوم) : سرعت بسیار زیاد بهمراه امنیت و آرامش فوق العاده
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Presenting a revolutionary view from business class
Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی
________________________________________________________________________
7- پوستر تبلیغاتی چسب Clamp
Concept (مفهوم) : قدرت و ایجاد وجه تمایز
Slogan (شعار تبلیغاتی) : THE STRONGEST ADNESIVE
Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تکنیک طنز و اغراق
________________________________________________________________________
8- تبلیغات اجتماعی اعتراضی
Concept (مفهوم) : اعتراض به وجود تبلیغات لوکس در کنار فقر اجتماعی
Technique (روش و تکنیک) : تناقض (کنتراست شدید)
________________________________________________________________________
9- چراغ قوه MAGLITE
Concept (مفهوم) : قدمت و پیشینه بسیار طولانی (از زمان بودا تا کنون)
Technique (روش و تکنیک) : طنز
توضیح : استفاده ای بسیار خلاقانه و جذاب از امکانات تبلیغات چاپی
________________________________________________________________________
10- شیشه شور Gibson
Concept (مفهوم) : تمیزی باورنکردنی
Technique (روش و تکنیک) : طنز و اغراق
گردآوری و کارشناس: مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی
توضیح نویسنده: سالها قبل در سایتی با نام تبلیغ سیتی شروع به گردآوری و نشر مطالبی مفید جهت آگاهی مدیران شرکتها و مسولان و مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش نمودیم که بخشی بنام "تبلیغات برتر جهانی" یکی از محبوبترین و پربازدیدکننده ترین بخشهای آنجا بود. بهمین دلیل تصمیم گرفتیم تا در سایت هدایای تبلیغاتی ادگیفت که بهرحال به نوعی مرتبط با تبلیغات و فروش می باشد به توصیه دوستان عزیز این بخش را مجدداً راه اندازی نماییم. مانند گذشته منتظر نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده همه شما دوستان هستیم / رکنی نژاد