ادامه بحث اصول بازاریابی کاتلر
در ادامه بحث اصول بازاریابی کاتلر که البته بصورت خلاصه و چکیده تقدیم حضورتان می نماییم در این قسمت انواع روشها و شیوه های تولید محصول، عوامل موثر در قیمت گذاری را مورد بررسی قرار میدهیم.
انواع شیوه های تولید عبارتند از :
1- شیوه مرحله ای تولید ، که در آن هر قسمت از شرکت عهده دار انجام یک مرحله از تولید کالا می باشد و پس از آن کالا به قسمت دیگری تحویل می گردد تا تکمیل شود، در این روش به دلیل کند بودن فعالیتهای عملیاتی، ممکن است مخاطراتی برای شرکت در برابر تحولا...
ادامه مطلب...