• 860 70 872  |  860 70 895  |  88 32 45 11  |  88 32 25 94
  • 09:00 - 18:00
  • 0919 731 42 49 | 0935 42 40 850
کانال تلگرام کانال فروش
جستجوی پیشرفته
بازه قیمت:
نوع محصول:
نوع مخاطب:
کد کالا:
نام کالا:
07
فروردين
1399

چرا آفتابگیر تبلیغاتی خودرو ؟

چرا آفتابگیر ماشین، آفتابگیر خودرو، آفتابگیر اتومبیل؟ دلایل توصیه برای استفاده از آفتابگیر اتومبیل و خودرو چیست؟  چرا میتوان از آفتابگیر ماشین و خودرو به عنوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی برای کمپین و تبلیغات شرکت استفاده کرد؟ دلیل اصلی استقبال تبلیغ کننده و همچنین مخاطب و کاربرتبلیغ گیرنده از آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفید چیست؟ و چرا این هدیه تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری نسبت به هزینه را دارد؟

دو دلیل اصلی و مهم برای استفاده کاربران و صاحبین خودرو و اتومبیل از آفتابگیرهای خودرو وجود دارد:

  • کاهش دما: اولین دلیل جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و افزایش دمای داخل کابین اتومبیل که گاهی در روزهای گرم تابستان بسیار آزار دهنده است و آنقدر حرارت داخل ماشین بالا میرود که نفس کشیدن را سخت کرده و حتی نمیتوان به فرمان اتومبیل دست زد پس آفتابگیر اتومبیل کمک بسیار زیادی به کاهش دما و ایجاد سایه داخل خودرو می نماید.

  • امنیت : دلیل دوم استفاده از آفتابگیرهای خودرو، جلوگیری از دیده شدن داخل اتومبیل توسط دیگر است. استفاده از آفتابگیرها  به ویژه در هنگام خرید و زمانی که کالاهای خریداری شده در ماشین باقی مانده مفید است همچنین آفتابگیر خودرو شیشه عقب و شیشه های بغل و کناری خودرو باعث ایجاد حریم امن و احساس امنیت و آرامش بیشتری به سرنشینان داخل خودرو میدهد.

انواع کسب و کارها و شرکتها با توجه به هزینه و قیمت مناسب آفتابگیرهای تبلیغاتی در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی و امکان دیده شدن و نمایش تبلیغ در مکانهای عمومی در سطح شهر، علاقمند به استفاده از انواع آفتابگیر شیشه جلو، شیشه عقب، آفتابگیر رودری راننده و سایبانهای شیشه بغل به عنوان یک هدیه تبلیغاتی پر بازدید و با بازخورد مناسب هستند خصوصا اگر تبلیغ و طراحی مناسب و قابل قبولی برای چاپ بر روی این آفتابگیرهای خودرو انجام شود بسیار میتوانند جذاب و تاثیرگذار باشند.

البته برخی از شرکتها با توجه به نوع مخاطب و تبلیغشان تاثیر و بازخورد بسیار بهتری را بدست خواهند آورد مانند نمایندگی های خودرو و شرکتهای خودروسازی و وابسته به خودروسازان، شرکت های بیمه و خصوصا انواع بیمه نامه های اتومبیل و خودرو، فروشگاهها و شرکتهای قطعات خودرو و ارائه دهنده خدمات خودرو و اتومبیل، شرکتهای لیزینگ خودرو، شرکتهایی که در شهرها و مناطق گرم و تابش شدید آفتاب فعالیت می کنند، گروه ها و انجمن های غیر انتفاعی که به دنبال روش های منحصر به فرد جمع آوری پول هستند ، همچنین با استفاده از آفتابگیر و سایبانهای های تبلیغاتی چاپی سفارشی ، سعی در تبلیغ انجمن یا رویداد و کمپین مورد نظرخود را دارند.

 آفتابگیر خودرو

 یک روش منحصر به فرد برای کمک به جبران هزینه های خرید سایبان و آفتابگیرهای تبلیغاتی ، جستجوی و یافتن یک اسپانسر است. با این روش در ازای تبلیغات و چاپ نماد اسپانسر در کنار تبلیغ خود میتوان بخشی از هزینه های تبلیغات بر روی آفتابگیر تبلیغاتی را از اسپانسر جبران نمود این امر علاوه بر کمک هزینه تبلیغات می تواند برند و لوگوی شرکت شما را نیز با ارزش تر نماید ، وجود اسپانسر ارزش  افزوده تبلیغاتی و اعتباری به برند شرکت شما می دهد و در نتیجه هزینه ها کمتر و سود بیشتر شود.

یکی دیگر از دلایل در نظر گرفتن سایبان ها و آفتابگیر خودرو و وسایل نقلیه این است که عمر تبلیغاتی بالایی دارند و کالای ارزشمندی از طرف صاحبان خودرو در نظر گرفته می شوند و معمولا فردی که این هدیه تبلیغاتی را دریافت کرده از آن استفاده می نماید و حتما آنرا در اتومبیل خود نگهداری می نماید.

آفتابگیرهای خودرو معمولا از جنس پارچه نایلونی (شمعی) ضد آب که قادر به جلوگیری از گرما هستند تهیه می شوند که یک سمت آنرا با پوشش رنگی براق نقره ای رنگ پوشانده اند این پوشش برای بازتاب هرچه بهتر و بیشتر نور خورشید به روی پارچه افزوده شده و به شکل دو دایره (آفتابگیر دایره ای یا آفتابگیر عینکی) و یا دو مربع با گوشه های گرد (آفتابگیر مربعی) دوخته و تولید میشوند و جهت نگهداری و حمل و نقل راحتتر این آفتابگیرهای تبلیغاتی از فنر فلزی که پیرامون آن دوخته شده استفاده میکنند که باعث ایجاد قابلیت جمع شوندگی و کوچک شدن در این هدیه تبلیغاتی می گردد. انواع دیگری از آفتابگیرهای خودرو بصورت ثابت و غیر قابل انعطاف نیز وجود دارند که برای شیشه عقب خودرو از انها استفاده میشود که البته برای راحتی دید راننده جنس آن از پارچه های توری انتخاب میشود تا جلوی دید راننده را نگیرد. برخی دیگر از انواع آفتابگیرهای تبلیغاتی برای خودرو از جنس مقوا یا اجناس دیگر، بصورت تاشونده  و یا رولهای جمع شونده که می توانند در فضاهای کوچک مانند محفظه داشبورد نگهداری شوند نیز وجود دارند که هر کدام بر اساس سفارش مشتری قابل تولید و چاپ تبلیغ بر روی آنها می باشند.

آفتابگیر تبلیغاتی  آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

حال بیایید از منظری دیگر به بررسی آفتابگیر تبلیغاتی بپردازیم:

آیا می خواهید بازده و بازخورد خوبی در سرمایه گذاری بازاریابی و تبلیغاتی خود کسب کنید؟ در اوضاع خوب یا بد مالی و اقتصادی همیشه عاقلانه است که به دنبال آن دسته از ابزارهای بازاریابی و پیشبرد فروش باشید که به شما سود بیشتری در ازای هزینه های بازاریابی شما می دهد. برای یافتن این نوع محصولات تبلیغاتی ، ابتدا لازم است که در هنگام توسعه ایده تبلیغاتی خود ، متوجه شوید چه ویژگی هایی را می توانید در یک محصول جستجو کنید. برخی از محصولات تبلیغاتی قابلیت آنرا دارند که مانند یک بیلبورد در سطح شهر و فضاهای عمومی تبلیغ برند و شرکت شما را در معرض دید قرار دهند بیایید نام این دسته از هدایای تبلیغاتی را "هدایای تبلیغاتی بیلبوردی" بگذاریم یعنی هدایای تبلیغاتی که توانایی نمایش و تبلیغ شما را در اماکن و مراکز عمومی و در سطح گسترده تر و بزرگتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند مانند کلاه تبلیغاتی، تی شرت و لباس کار تبلیغاتی، ساک دستی و ساک خرید، چترهای تبلیغاتی ، کوله پشتی و البته یکی از محصولات تبلیغاتی بیلبوردی که اغلب نادیده گرفته می شود ، آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل و خودرو است که افراد برای اتومبیل خود در پارکینگ روزانه استفاده می کنند تا از آسیب قطعات داخلی خودرو بر اثر تابش نور مستقیم خورشید و گرم شدن شدید داخل اتومبیل جلوگیری کنند. این یکی از ابزارهای تبلیغاتی عالی است که میتواند مورد استفاده قرار گیرد و براحتی توسط فرد هدیه گیرنده در تمامی نقاط و فضاهای شهری و حتی برون شهری به نمایش درآید. خصوصا اینکه آفتابگیر تبلیغاتی دارای یک ناحیه و فضای بزرگ برای چاپ و تبلیغات است و می تواند توسط افرادی که از کنار اتومبیل پارک شده در طول سال عبور می کنند دیده شود. علاوه بر این ، مخاطبین و مردم آفتابگیر خودرو را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی دوست دارند و آن را برای سالهای متمادی استفاده خواهند کرد.این هدایای تبلیغاتی بیلبوردی علاوه بر تاثیر و تبلیغ به فرد و شخص مخاطب که هدیه تبلیغاتی ما را دریافت کرده ، می تواند تبلیغ و برند ما را در تمامی مکانها و محیطهایی که آن فرد تردد می کند نمایش دهد پس مانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک دائما در معرض دید عموم و دیگران هم قرار می گیرد و این همان نتیجه و تاثیریست که با کمترین میزان هزینه بدنبالش هستیم.

نتیجه: پس با این درک و نگرش ،  شما باید هنگام تهیه بودجه برای یک هدیه تبلیغاتی ، تفکر و نگاه خود را تغییر دهید و اطمینان حاصل کنید که تمرکز شما بر روی بازده سرمایه گذاری است و نه فقط روی قیمت یا کمیت. با انتخاب صحیح هدیه تبلیغاتی میتوان بیشترین بازده را به تناسب هزینه و بودجه برای بازاریابی و پیشبرد فروش در شاخه تبلیغات بدست آورد و با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی بیلبوردی مانند آفتابگیر خودرو، بیشتر از هزینه ای که نموده اید، بازخورد و بازده تبلیغاتی دریافت کنید.

نویسنده: مهرداد رکنی نژاد/ کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی/ سایت هدایای تبلیغاتی ادگیفت adgift.ir

نظرات کاربران
تاکنون هیچ نظری در مورد این مقاله ثبت نشده است
نظر شما
کد امنيتی

هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | هدایا | انواع هدایای تبلیغاتی | هدایای نمایشگاهی | وارد کننده هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | فلش مموری | پاور بانک | خودکار تبلیغاتی | ساک دستی | ساعت تبلیغاتی | لیوان تبلیغاتی | لیوان سرامیکی | آفتابگیر خودرو