• 860 70 872  |  860 70 895  |  88 32 45 11  |  0919 7314249
  • 09:00 - 18:00
  • 0919 731 42 49 | 0912 216 216 0
کانال تلگرام کانال فروش
دسته بندی مقالات:
19
مرداد
1404

10 نکته طلایی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی

بخش ۱: مقدمه در دنیای پر رقابت امروز، برندسازی و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. در این مسیر، هدایای تبلیغاتی به عنوان ابزاری قدرتمند و هوشمندانه شناخته می‌شوند که می‌توانند پیوند عمیقی میان برند و مخاطب ایجاد کنند. این هدایا نه تنها پیام برند شما را منتقل می‌کنند، بلکه ارزش و قدردانی شما را نسبت به مشتریان و همکاران به شکلی ملموس و ماندگار نشان می‌دهند....ادامه مطلب...
21
تير
1404

چطور با هدایای تبلیغاتی ارزان، برند خود را ماندگار کنیم؟

✅ مقدمه: ماندگاری برند با بودجه محدود در دنیای پررقابت امروز، کسب‌وکارها به دنبال روش‌هایی هستند که با کمترین هزینه، بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب بگذارند. برخلاف تصور رایج، هدایای تبلیغاتی ارزان نه‌تنها بی‌اثر نیستند، بلکه اگر به‌درستی انتخاب و استفاده شوند، می‌توانند برند شما را در ذهن مخاطبان ماندگار کنند....ادامه مطلب...
20
خرداد
1404

ست ابزار تبلیغاتی، جعبه ابزارهای تبلیغاتی خودرو و مسافرتی؛ همراهی مطمئن در هر لحظه

سلام به همه همراهان عزیز! چطوریایید؟ امیدوارم تنتون سالم و لبتون خندون باشه. امروز اومدیم با یه محصول فوق‌العاده جذاب و کاربردی که مطمئنم حسابی به دردتون می‌خوره و دیگه ازش بی‌نیاز نمیشید: ست ابزار تبلیغاتی، جعبه ابزارهای تبلیغاتی خودرو و مسافرتی. تصور کنید در خونه، محل کار، مسافرت یا حتی توی جاده، یه مشکلی پیش اومده....ادامه مطلب...
20
خرداد
1404

خودکار تبلیغاتی؛ ابزاری کلیدی در بازاریابی

خودکار تبلیغاتی یکی از ابزارهای اثبات‌شده در بازاریابی است. اهمیت این محصول در سادگی، ماندگاری و ارتباط مستقیم با کاربر قرار دارد. درج لوگو و پیام برند روی یک وسیله پرکاربرد مانند خودکار، شانس دیده‌شدن برند را در موقعیت‌های گوناگون بالا می‌برد. وقتی خودکاری با نشان تجاری شرکت به دست افراد مختلف می‌رسد، نام و هویت برند در ذهن آن‌ها ثبت می‌شود....ادامه مطلب...
11
خرداد
1404

راهنمای کامل انتخاب هدایای تبلیغاتی برای استارتاپ‌ها

راهنمای کامل انتخاب هدایای تبلیغاتی برای استارتاپ‌ها : از ایده تا اجرا (۱۴۰۴) آیا می‌دانستید که هدایای تبلیغاتی امروزه به یک استراتژی بازاریابی پیچیده تبدیل شده‌اند؟ در دنیای رقابتی کسب و کارها، انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب می‌تواند تفاوت چشمگیری در میزان تعامل مشتریان، افزایش فروش و یادآوری برند شما ایجاد کند....ادامه مطلب...
15
فروردين
1401

مزایای جاکارتی تبلیغاتی

چگونه از جاکارتی تبلیغاتی به عنوان یک روش حرفه ای برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟ کسانی که می خواهند برای سازمان خود آیتم ها و هدایای تبلیغاتی کاربردی برای کسب و کار خود پیدا کنند، گزینه های زیادی دارند. با این حال، اکثر شرکت ها محصولات اداری و کلاسیک همیشگی را انتخاب می کنند، زیرا آنها به طور دائمی و همیشگی مورد استفاده قرار می گیرند و تقریبا توسط فرد هدیه گیرنده در دفتر کار یا خانه مورد استفاده روزانه قرار می گیرند....ادامه مطلب...
13
شهريور
1400

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت هفتم

در ادامه بحث اصول بازاریابی کاتلر که البته بصورت خلاصه و چکیده تقدیم حضورتان می نماییم در این قسمت انواع روشها و شیوه های تولید محصول، عوامل موثر در قیمت گذاری را مورد بررسی قرار میدهیم. انواع شیوه های تولید عبارتند از : 1- شیوه مرحله ای تولید ، که در آن هر قسمت از شرکت عهده دار انجام یک مرحله از تولید کالا می باشد و پس از آن کالا به قسمت دیگری تحویل می گردد تا تکمیل شود، در این روش به دلیل کند بودن فعالیتهای عملیاتی، ممکن است مخاطراتی برای شرکت در برابر تحولات سریع بازار در مقایسه با رق...ادامه مطلب...
31
شهريور
1399

هدایای تبلیغاتی خودرو و اتومبیل

بهترین هدایای تبلیغاتی برای خودرو و اتومبیل کدامند؟ اتومبیل و خودروهای شخصی پراستفاده ترین وسیله در جهان هستند و امروزه زندگی بدون اتومبیل غیرقابل تصور به نظر می رسد در بسیاری از موارد اتومبیل و خودرو شخصی خانه دوم افراد محسوب می گردد و لذا وسایل و ابزارهای بسیاری نیز برای استفاده در اتومبیل و خصوصا در سفر و مسافرت جهت سهولت سرنشینان اتومبیل و خودرو ، تولید و به فروش میرسند پس چه جایی بهتر از این میتوان برای حیطه تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی برای خودرو واتومبیل پیدا کرد؟ هر وسیله ایی که در این...ادامه مطلب...
29
خرداد
1399

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت ششم

ایجاد وجه تمایز کالا با تبلیغات و تکنیکهای تبلیغاتی امکان پذیر هست؟ وجه تمایز یک کالا زمانی ارزشمند است که این تمایز برای خریداران دارای اهمیت باشد و از فایده زیادی برخوردار بوده و در مقایسه با رقبا دارای برجستگی باشد ، لذا وجه تمایز بایستی برتر بوده و ضمن ایجاد ارتباط با مشتریان آنها را جلب نماید و به آسانی توسط رقبا تقلید نگردد و در عین حال خریدارن توان پرداخت بهای کالا را نیز داشته باشند به نوعی که این وجه تمایز برای شرکت سودآور باشد....ادامه مطلب...
17
ارديبهشت
1399

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت پنجم

بررسی مدل خرید، و سهولت فروش در یک مدل رفتار خرید سازمانی ما با سه متغیر اساسی سر و کار داریم که عبارتند از محیط بازار، سازمان خریدار و واکنشهای مصرف کننده که محیط بازار شامل محرکهای بازاریابی (شامل تاکتیک ها و تکنیکهای بازاریابی برای مثال روابط عمومی، تبلیغات محیطی و یا استفاده از هدایای تبلیغاتی در پیشبرد فروش)، اقتصادی، تکنولوژیکی، سیاسی و فرهنگی می باشد....ادامه مطلب...

هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | هدایا | هدایای سازمانی | هدایای نمایشگاهی | هدایای شرکتی | هدایای مدیریتی | فلش مموری | ست مدیریتی | پک مدیریتی | ساک دستی | فلاسک و تراول ماگ | لیوان تبلیغاتی | لیوان سرامیکی | آفتابگیر خودرو