• 860 70 872  |  860 70 895  |  88 32 45 11  |  88 32 25 94
  • 09:00 - 18:00
  • 0919 731 42 49 | 0935 42 40 850
کانال تلگرام کانال فروش
جستجوی پیشرفته
بازه قیمت:
نوع محصول:
نوع مخاطب:
کد کالا:
نام کالا:
28
بهمن
1398
پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی

چرا پاور بانک ها در این عصر امروزی به یک ضرورت اساسی تبدیل شده اند؟ اسباب بازی دستی که احتمالاً نمی توان بدون آن زندگی کرد و یک هدیه تبلیغاتی الکترونیکی ایده آل برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند. پس میتوان از پاوربانک تبلیغاتی استفاده کرد که قابلیت چاپ و یا حک برند و لوگو و اطلاعات شرکت بر روی بدنه خودشان را داشته باشند این پاوربانک تبلیغاتی باعث تکرار و دیده شدن هویت شرکت می شوند و به عنوان سمبل تشکر شرکت از مخاطبین آن ، همواره در ذهن و ناخودآگاه مشتریان تکرار و ثبت می شوند.

مردم همیشه می خواهند در هر زمان و هر کجا که باشند با دنیای ارتباطات و شبکه های مجازی در ارتباط باشند، ممکن است این امر به دلایل شخصی یا تجاری یا کاری باشد و ساده ترین و سریعترین وسیله برای این ارتباط استفاده ازاینترنت با  تلفن های همراه می باشد. از طرفی با تمام پیشرفتی که در دنیای تکنولوژی بوجود آمده هنوز باتریها و منابع انرژی موبایل ها و تلفنهای همراه احتیاج به شارژ مداوم و روز بروز دارند و ممکن است بارها در مکان و شرایطی قرار بگیرید که امکان دسترسی به نیروی الکتریکی وجود نداشته باشد و در اینحالت بهترین وسیله که حیاتی به نظر میرسد نگهدارنده های انرژی یا پاوربانک ها هستند. به همین دلیل است که پاوربانک تبلیغاتی، بهترین انتخاب برای هدیه تبلیغاتی به مخاطبین اصلی ما است :

-   ابتدایی ترین خصوصیاتی که باید در نظر گرفته شود توان و قدرت شارژ الکتریکی است که باتری های پاوربانک می توانند داشته باشند که معمولاً با mAh یا میلی آمپر ساعت نشان داده می شود بطور مثال پاوربانک 5.000 میلی آمپر تقریبا یکبار می تواند گوشیهای امروزی را شارز کند و پاوربانک 10.000 میلی آمپر دو بار قدرت شارژ را دارد بنابراین ، در حالت ایده آل ، هر چه پاوربانک عدد بالاتری داشته باشد، قدرت بیشتری در آن ذخیره شده و توان شارژ در ساعتهای بیشتری را دارد.

-   عامل مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد ، مشخصات فنی پاوربانک است و باید بتواند نیازهای گیرنده هدف را برآورده سازد. مشخصات مهم دیگر قابلیت حمل است. پاور بانک ها به اشکال و اندازه های مختلفی عرضه می شوند. معمولاً پاور بانکهای قویتر تعداد باتریهای بیشتری دارند و از ظرفیت برق بیشتری برخوردار هستند. خیلی از افراد هستند که چندان مشتاق نیستند از پاور بانکهای بزرگ به دلیل وزن زیادشان استفاده کنند مخصوصاً خانمها حمل پاوربانکهای سنگین برایشان دشوار است ، آنها به احتمال زیاد به سراغ موارد سبکتر می روند که بتوانند به راحتی در کیف خود استفاده کنند.

-   تعداد درگاه ها و خروجیهای همزمان نیز برای انتخاب یک پاوربانک تبلیغاتی یک عامل مهم است به خصوص اگر مخاطبین ما از جمله افراد پر مشغله ای مانند مدیران شرکتها باشند که همزمان از چند گوشی یا وسیله استفاده می کنند و با استفاده از فقط یک پاوربانک قوی می توانند همزمان دو یا حتی سه وسیله الکتریکی و دیجیتال خودشان را با سرعت وکیفیت مناسب شارژ نمایند. .

به عبارت ساده تر ، هنگام انتخاب پاور بانک تبلیغاتی حتماً باید نوع فعالیت و ویژگیهای مخاطبمان را در نظر بگیریم و پاوربانک مناسب برای تبلیغات و هدایای شرکت انتخاب کنیم. به عنوان مثال ، اگر کادو تبلیغاتی برای افرادی است که زمان طولانی را در محیط خارج از منزل به سر میبرند ، از پاوربانک با میلی آمپر ساعت بالا استفاده کنیم یا برای مخاطب خانم ، پاوربانک تبلیغاتی سبکتر مناسب خواهد بود.

 

مزایای پاور بانک تبلیغاتی چیست؟

پاوربانک تبلیغاتی می توانند ابزاری تبلیغاتی عالی برای استفاده به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی شما باشند. هنگامی که به دنبال هدیه تبلیغاتی ایده آل هستید که تأثیر مثبتی در مشتری شما خواهد گذاشت ، باید هدایایی را در نظر بگیرید که مفید و کاربردی بوده و نیازهای آنها را مرتفع می کند ، هدایای تبلیغاتی که مخاطب روزانه می تواند از آنها استفاده کند.

  • یک هدیه تبلیغاتی جدید و به روز: تقریباً همه شرکتها از هدایای تبلیغاتی معمول و همیشگی مثل خودکار، لیوان تبلیغاتی، کیف، کلاه و ... بارها و بارها استفاده کرده اند پس برای تاثیرگذاری ماندگارتر بر روی مخاطبین میتوان از هدایای تبلیغاتی به روز و مدرنتری مانند پاوربانک استفاده کرد و بدین ترتیب تاثیرگذاری بیشتر و ماندگارتری را بوجود آورد.

  • ایجاد احساس متمایز بودن: وقتی از هدایای تبلیغاتی لوکس و جدید برای مخاطبین استفاده میکنید به آنها حس متفاوت بودن و متمایز بودن از سایرین را نیز هدیه میدهید و این باعث ایجاد احساس بهتر و منحصربفرد بودن در مخاطبین میگردد و متقابلاً آنها هم برداشتی مبنی بر متفاوت بودن شما خواهند داشت.

 

  • هدیه تبلیغاتی مفید و کارآمد : همه این روزها از دستگاه های مختلف پرتابل و قابل حمل از تلفن های همراه گرفته تا سیستم های GPS گرفته تا تبلت ها و موارد دیگر استفاده می کنند و تمام این وسایل به انرژی باتری نیاز دارند و هنگامی که باتری به طور پیوسته مورد استفاده قرار بگیرد بزودی به یک منبع تغذیه نیاز خواهند داشت در اینحالت ضرورت بسیار بالای وجود پاوربانکها کاملا محسوس اند.

  • هدیه همه کاره: آنها همه کاره هستند ، این به این معنا است که می توان از آنها برای شارژ یا به روزرسانی تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، وسایل موسیقی ، رایانه ها ، ماشین حساب ها ، پنکه دستی و لامپهای مسافرتی و کمپی استفاده کرد. بیشتر آنها دارای چندین سوکت هستند که می توانید هر دستگاهی را به آن وصل کنید و حتی بیشتر از یک بار را شارژ کنید.

  • هدیه تبلیغاتی محبوب: در دنیای فناوری دیجیتال هرکسی که صاحب یک دستگاه تلفن همراه است ، درباره پاوربانک ها می داند و حتماً در پی تهیه و داشتن آن است. بنابراین پاوربانک یک هدیه بسیار جذاب را بوجود می آورد که همه دوست دارند داشته باشند پس می توانید مطمئن باشید که مخاطبین این هدیه تبلیغاتی را به همراه نام و برند چاپ شده شما همیشه همراه خودشان خواهند داشت و از آن استفاده می کنند و بطور مرتب تبلیغ شما جلوی چشم مخاطب خواهد بود.

  • هدیه تبلیغاتی بادوام: پاوربانکها از دوام بالایی برخوردارند و برخلاف برخی از هدایای تبلیغاتی که تعداد دفعات استفاده آنها کم است یا حتی یکبار مصرف هستند، پاوربانک ها بازخورد و نتیجه طولانی تری ارائه می دهند زیرا دوام بالایی دارند و برای مدت طولانی نیازهای کاربران را تأمین می کنند. بنابراین، پاوربانک تبلیغاتی که برند و لوگو یا شعار و تبلیغات شما را دارند برای مدت طولانی باعث افزایش اطمینان و اعتبار برند شما خواهند شد و تفاوت بزرگی را برای تجارت شما ایجاد می کنند.

 

نظرات کاربران
تاکنون هیچ نظری در مورد این مقاله ثبت نشده است
نظر شما

هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | هدایا | انواع هدایای تبلیغاتی | هدایای نمایشگاهی | وارد کننده هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | فلش مموری | پاور بانک | خودکار تبلیغاتی | ساک دستی | ساعت تبلیغاتی | لیوان تبلیغاتی | لیوان سرامیکی | آفتابگیر خودرو