هدایای تبلیغاتی ادگیفت: سومین بخش از مجموعه " تبلیغات برتر جهانی " را تقدیم حضورتان می نماییم.
1- ابزار صنعتی Black & Decker
Concept (مفهوم) : قدرت بینهایت
Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی
توضیح : به قدرت موتور هواپیما
________________________________________________________________________
2- خطوط هواپیمایی British Airways
Concept (مفهوم) : امنیت و آرامش
Technique (روش و تکنیک) : تلفیق و ترکیب
توضیح : خط سیر و مسیر خطوط هوایی با خط چشم بسته ترسیم شده.
________________________________________________________________________
3- آدامس بادکنکی BB Gum
Concept (مفهوم) : خیلی زیاد باد می شود
Technique (روش و تکنیک) : اغراق
توضیح : آنقدر بزرگ باد می شود که تصاویر اطراف را از پشت لایه آدامس بادکنکی و به آن رنگ می بینید.
________________________________________________________________________
4- لوازم خانگی BEKO
Concept (مفهوم) : سکوت گوشنواز (بسیار کم صدا)
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Very Quiet
________________________________________________________________________
5- آبمیوه رژیمی Hollywood
Concept (مفهوم) : کاهش دهنده وزن
Slogan (شعار تبلیغاتی) : lose up ten pounds in two days
Technique (روش و تکنیک) : مقایسه
________________________________________________________________________
6- لکه پاک کن Clearasil
Concept (مفهوم) : پاک کننده سریع
Slogan (شعار تبلیغاتی) : As soon as a black spot apears, use it
Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تصاویر غیر معمول (خطای چشم)
________________________________________________________________________
7- آب معدنی Clear Mountain
Concept (مفهوم) : خالص بودن
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Pure water. And nothing but
Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تصاویر حک شده در ذهن ( جدول مندلیف)
________________________________________________________________________
8- لاستیک Continental
Concept (مفهوم) : هیچوقت کهنه نمیشود
Technique (روش و تکنیک) : طنز / ایجاد ارزش
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Longer lasting tires
توضیح : حتی لاستیکهای کهنه ای که برای زمین بازی بچه ها بوده را هم برده اند.
________________________________________________________________________
9- ضد عفونی کننده دست Dettol
Concept (مفهوم) : دستها همیشه در معرض آلودگی هستند
Technique (روش و تکنیک) : آگاهی
________________________________________________________________________
10- آگهی اجتماعی موسسه اهدای عضو Don Dorganes
Concept (مفهوم) : کمک به نیازمندان
Technique (روش و تکنیک) : تاکید / آگاهی
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We don't have enough donors
گردآوری و کارشناسی: مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی
توضیح نویسنده: سالها قبل در سایتی با نام تبلیغ سیتی شروع به گردآوری و نشر مطالبی مفید جهت آگاهی مدیران شرکتها و مسولان و مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش نمودیم که بخشی بنام "تبلیغات برتر جهانی" یکی از محبوبترین و پربازدیدکننده ترین بخشهای آنجا بود. بهمین دلیل تصمیم گرفتیم تا در سایت هدایای تبلیغاتی ادگیفت که بهرحال به نوعی مرتبط با تبلیغات و فروش می باشد به توصیه دوستان عزیز این بخش را مجدداً راه اندازی نماییم. مانند گذشته منتظر نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده همه شما دوستان هستیم / رکنی نژاد