• 860 70 872  |  860 70 895  |  88 32 45 11  |  0919 7314249
  • 09:00 - 18:00
  • 0919 731 42 49 | 0912 216 216 0
کانال تلگرام کانال فروش
03
بهمن
1395
تبلیغات برتر جهانی 2

تبلیغات برتر جهانی 2

هدایای تبلیغاتی ادگیفت: دومین قسمت از تبلیغات برتر و جذاب و بهترین ایده های خلاقانه در طراحی تبلیغات برندهای برتر و معروف را تقدیم حضورتان می نماییم.

 

 

1- سس کچاپ HEINZ



Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش
Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش
توضیح : جابجایی غذای اصلی با سس.


________________________________________________________________________

 


2- باغ وحش بوینوس آیرس


 

 

Concept (مفهوم) : بسیار قدیمی و با قدمت
Slogan (شعار تبلیغاتی) : 115 years
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی

توضیح : چین و چروک پوست همیشه ما را به یاد افراد مسن و پیران با تجربه امان می اندازند.

 

________________________________________________________________________

 


3- تبلیغات اجتماعی



Concept (مفهوم) : سیگار کشنده است
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک

توضیح : یکی از زیباترین و ماندگارترین پوسترهای اجتماعی که تاکنون در مورد مضرات سیگار اجرا شده است. پیوند مفهوم سیگار با اسلحه کشنده

 

________________________________________________________________________

 


4- شرکت دارویی بایر BAYER


پوستر تبلیغاتی بهترین پوستر تبلیغاتی


Concept (مفهوم) : قرصهای مکمل غذایی به مفیدی غذاهای طبیعی
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی

 

________________________________________________________________________

 


5- طراحان BISLEY


 

 

Concept (مفهوم) : توانایی و خلاقیت برای ایجاد بهترین مفاهیم از ساده ترین قطعات

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Perfectly Organised
Technique (روش و تکنیک) : متفاوت بودن


توضیح : با استفاده از قطعات و فرمهای ساده سمت راست ، مفاهیم با ارزش و کاربردی سمت چپ را ایجاد کرده اند.

 

________________________________________________________________________

 

 

6- هواپیمایی BRITISH AIRWAYS


 

Concept (مفهوم) : سرعت بسیار زیاد بهمراه امنیت و آرامش فوق العاده

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Presenting a revolutionary view from business class

Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

 

________________________________________________________________________

 


7- پوستر تبلیغاتی چسب Clamp


بهترین تبلیغات جهانی

 

Concept (مفهوم) : قدرت و ایجاد وجه تمایز

Slogan (شعار تبلیغاتی) : THE STRONGEST ADNESIVE

Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تکنیک طنز و اغراق

 

________________________________________________________________________

 


8- تبلیغات اجتماعی اعتراضی



Concept (مفهوم) : اعتراض به وجود تبلیغات لوکس در کنار فقر اجتماعی
Technique (روش و تکنیک) : تناقض (کنتراست شدید)

 

________________________________________________________________________

 


9- چراغ قوه MAGLITE


 

Concept (مفهوم) : قدمت و پیشینه بسیار طولانی (از زمان بودا تا کنون)

Technique (روش و تکنیک) : طنز

توضیح : استفاده ای بسیار خلاقانه و جذاب از امکانات  تبلیغات چاپی

 

________________________________________________________________________

 

 

10- شیشه شور Gibson



Concept (مفهوم) : تمیزی باورنکردنی
Technique (روش و تکنیک) : طنز و اغراق

 

" تبلیغات برتر جهانی قسمت اول "

" تبلیغات برتر جهانی قسمت سوم "

 

 

گردآوری و کارشناس: مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی

توضیح نویسنده: سالها قبل در سایتی با نام تبلیغ سیتی شروع  به گردآوری و نشر مطالبی مفید جهت آگاهی مدیران شرکتها و مسولان و مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش نمودیم که بخشی بنام "تبلیغات برتر جهانی" یکی از محبوبترین و پربازدیدکننده ترین بخشهای آنجا بود. بهمین دلیل تصمیم گرفتیم تا در سایت هدایای تبلیغاتی ادگیفت که بهرحال به نوعی  مرتبط با تبلیغات و فروش می باشد به توصیه دوستان عزیز این بخش  را مجدداً راه اندازی نماییم. مانند گذشته منتظر نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده همه شما دوستان هستیم  / رکنی نژاد

نظرات کاربران
تاکنون هیچ نظری در مورد این مقاله ثبت نشده است
نظر شما

هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | هدایا | انواع هدایای تبلیغاتی | هدایای نمایشگاهی | وارد کننده هدایای تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی | فلش مموری | فلش کارتی | خودکار تبلیغاتی | ساک دستی | ساعت تبلیغاتی | لیوان تبلیغاتی | لیوان سرامیکی | آفتابگیر خودرو